Har blivit

fruktansvärt dålig på att kolla hotmailen=( måste skärpa mig. Ursäkta Annika men jag hade missat ditt mail, såg det inte förrän idag eftersom jag har varit så usel på att rensa bland allt skit som man oxå får så hade jag totalt missat dig. Men som sagt nu ska det bli skärpning och jag har skickat ett mail tillbaka till dig idag=). Har varit uppe med tuppen idag, gick upp halv sju efter att ha legat en stund o lyssnat på tjejerna när dom gjorde sig i ordning för att ta tåget till sina skolor. Sen återstod det värsta....Ecke skulle ur bingen..inte det lättaste vill jag lova=(. Efter att ha varit in och sagt till honom och fått svaret "ja jag ska" x antal ggr( båda med allt högre volym på stämman) så kliver han upp och ser ut som han svalt tio citroner och munnen är som ett hönsarsle. Jag förpassar mig snabbt som ögat framför tv.n( det gäller att göra sig så osynlig som möjligt) så man inte är i vägen för honom och ger en enda anledning till att han ska få fräsa o väsa . Hör hur han går in i duschen, äter frukost,läser tidningen sen ett hejdå dörren stängs och jag kan börja andas igen^^) Friden har sänkt sig över Laxbrogården och jag har en hel förmiddag alldeles för mig själv=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0