Då var den första

kvällen av tre gjord. Har iaf varit en lugn o bra kväll, har verkligen stor betydelse vem man jobbar med...vissa skulle man helst vilja slippa att jobba med alls och andra har man hur kul som helst med, det är tur att dom allra flesta hör till den senare kategorin^^).Erik o Lisa är på fest i Löa och ska hämtas inatt nån gång( Rickard med narurligtvis) så jag undrar just när jag får komma i säng=( lär väl dröja om jag känner dom rätt....Lina har Anna o Bella här på tjejkväll, dom ska sova över men får väl hålla ett getöga på dom , dom har ju liksom bäddat "gubbe" förut om man säger så=) 15-åriga tjejer är väl inte dom man ska lita på mest säger erfarenheten mig....men, men jag har FAKTISKT INTE glömt hur det var att vara det själv( så j*..a mossig är jag inte) och alla knep o trix har jag oxå testat så dom kan jag, men man blir lite full iskratt när dom försöker och faktiskt dom har BLÅST mig oxå men inte hur många gånger som helst, för till slut gör dom tabben som avslöjar dom. Det är väl ganska oskyldigt ändå och hör väl till  tonårstiden, men mest är dom väl helt underbara och mysiga<3.

Kommentarer
Postat av: Jungfrun

.....och jag är inne på min andra natt av tre. Träligt men det går....snart bara en natt kvar :=)

2007-09-15 @ 03:25:34
URL: http://jungfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0