Vilken j...a

skitdag det är idag=(. Regnigt o grått....sov alldeles för länge idag oxå=( tvättstugan har jag och den var ju lika städad som vanligt, dvs inte alls...J...a äckel som tvättar där, har dom lika skitigt hemma oxå? Tur att jag är ledig idag så jag inte behöver vara trevlig mot någon, kan vara precis så j...a sur och på dåligt humör som jag vill=). Nåt positivt var iaf att svärdottern slog en signal och vi fick prata lite "skit"^^). Ska försöka göra nåt att stoppa i truten på terroristerna som ju har höstlov nu....som om det inte var nog ändå=) skriver igen när jag är på bättre humör....... när nu det kan bli.....

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Håller med om att denna dag var en skitdag. En dag som kunde klippts bort ur almanackan. Min bil startade inte och inga alternativ finns. Möjligen en kvast - men det är inte rätt tid på året för en sån flygtur....
Bilar är ett elände.

2007-10-29 @ 19:09:42
URL: http://lillab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0