Vet inte vad

det är för dag... blir helt vilsen i kolan när jag jobbar helg=) dagarna flyter ihop och jag måste tänka efter vad det är för dag....Har iaf tänkt mycket på hur vi påverkas av andra, och hur vi tycker för att vara andra till lags. Tänker inte falla in i det tänket=) Har allt för många gånger fått omvärdera mitt tyckande så även nu när vi har slagits ihop till en grupp, de människor man fått höra är på det ena eller andra sättet och som man tänkt att det här blir inte lätt, men ändå har man gett dom en chans att visa vem dom är och det har visat sig att det är jättegulliga snälla, roliga ödmjuka människor , såna man verkligen från hjärtat tycker om och dom man trodde var bra har visat sig vara falska, bitchiga och gör vad som helst för att få sin vilja igenom, kan inte ens stava till ödmjukhet, men det får man leva med, bara att hacka i sig, men man kan iaf se till att ha så lite som möjligt med dom att göra......Man kan inte älska alla inte ens tycka om dom lite....men man kan vara proffessionell i sitt arbete och uppföra sig, men rätten att tycka kan ingen ta ifrån en........Gonatt och sov gott det ska jag iaf göra=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0