Tror jag blir

vansinnig på Gunnar=( hela natten har han med jämna mellanrum sprungit omkring och jamat sina lockrop efter Hans, som ligger inne hos Erik...han är helt galen i honom och vakar över Hans som en riktig kattpappa=) han tvättar honom, busar tuktar och sover (på dagarna) med honom så därför så måste Hans få lite lugn o ro åtminstone på nätterna. Men då får inte jag det isället om han ska fortsätta så här och gala=(. Hade klockan på ringning kvart i sju imorse för att se till att  Erik kom upp, men han var redan uppe så då låg jag kvar, hörde att han åt frukost och pratade med katterna=) när jag kom upp sen så såg jag vad han hade ätit...PIZZA...på morgonen... han är bra lustig, ena gången kan han absolut inte äta på morgonen och måste köpa macka i skolan, andra gånger så kan han sitta och äta pizza  kl 7 på morgonen...jag blir aldrig klok på den ungen. Ringde från jobbet i morse och frågade om jag kan jobba x-tra ikväll så nu ska jag hoppa in i duschen och sen filura ut nåt ätbart till terroristerna innan jag far mot Storå och Grönbodahemmet. Ha en bra dag allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0