Sovit som en

klubbad säl inatt=) sitter nu här nyduschad och väntar på att håret ska torka så jag kan gå till ica och hitta på nåt  som är ätbart idag. Kan inte förstå att jag har sååååå dålig fantasi när det gäller mat, får aldrig nån riktig inspiration eller oxå är det för att jag tycker att det är så j...a skittråkigt att laga mat. Nåja nåt blir det väl, bara det går fort=). Känns att det är femte dan jag ska jobba för jag är skittrött men det går väl över bara jag kommer dit, sen är jag ju ledig i morgon så då ska jag fortsätta leta lägenheter, måste hitta nåt snart så man kommer från den här j...a pundarhålan. Låste i tidningen i morse att föräldraalliansen har rankat skolorna i sverige efter deras kvaliteter sett ur ett föräldraperspektiv. Jämfört med förra årets resultat har Ljusnarsberg tappat 21 placeringar, från plats 176 till plats 197 ska man bli förvånad eller.....nej tror inte det, det bara bekräftar det man redan visste och inte lär det bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0