När man inte

måste göra en massa saker, tänk vad lätt det går att göra tråkiga saker då=)När jag kunde göra vad jag ville ,vad sjutton gjorde jag då?....jo jag dammsög och torkade golven....visst är man skumt funtad, när man måste så vill man inte och det är ett j...a gnäll och när man inte måste så gör man det  utan gnäll.......Var till Lådan och köpte en större kattlåda oxå, det behövdes, för är det inkomster så är det utgifter och det dubbelt upp minsann^^). Hittade ett par såååå söta vantar som passar prinsessan, och kunde jag låta bli att köpa dom? nej naturligtvis inte, så i morgon stoppar jag dom i ett kuvet och skickar dom till  farmors hjärtegull<3. Vecka 45 och 46 ska Lina åka till storebror, Carro och prinsessan och vara där i två veckor när hon ska på prao på ICa i Vingåker som hennes snälla storebror har fixat åt henne,Vi älskar dig Tobbe lika mycket som när du som tioåring frågade om jag skulle älska dig lika mycket när bebisen skulle komma,svaret var självklart ja och kommer alltid att vara. Erik har åkt till Ludvika med Rickard, Maciej och Pontus dom ska sova över hos Pontus, vet nån som inte är så glad ikväll men det kan faktiskt vara bra att var ifrån varandra, man sitter inte ihop bara föa att man råkar vara tillsammans, man måste ha ett eget liv oxå om det ska hålla,bara för lilla fröken att inse det. Finns två lägenheter i Guldsmedshyttan men dom är så j...a stora....tycker att den här är för stor, 144 kvadratmeter men den ena var på fyra rum och hundrafemtio kvadratmeter och den andra på åtta rum och tvåhundrafemtio kvadratmeter, nåja tål att tänka på, hyran var iaf inte mycket mer än här...Nu får det vara nog för idag så natti natti.

Kommentarer
Postat av: Lilla B

8 rum? Vilken tur att du älskar att städa.....

2007-10-14 @ 14:23:17
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ha ha, lilla B du är för rolig du^^).

2007-10-14 @ 16:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0