Har jobbat ytterligare

en kväll=(. Prinsessan har åkt hem, hennes pappa var och hämtade henne när jag var på jobbet, men hon hade ju två fastrar och en farbror som underhöll henne=). Men lilla prinsesan glömde "ninen" han satt här och såg så ensam ut när jag kom hem, stackars "ninen" när hanskulle hit så blev han doppad i toastolen och när han skulle hem så blev han bortglömd=). Lilla B det är lättare för dig att sluta avtal om sånt med din lilla S, än för mig med prinsessan eftersom S bor nära dig , men jag kan ju inte begära att prinsessan ska hålla sig i flera dagar=) det enda avtal jag skulle kunna sluta med henne är iså fall att inte göra det i badvattnet=). Hon är verkligen ett yrväder våran lilla älskling, Lisa frågade mig idag: mamma var vi lika stökiga som hon, efter att prinsessan på några få minuter gåt fram från hallen, genom köket till vardagsrummet och under den tiden fått ned allt som fanns och öppnat några lådor och spritt det över golvet=). Hon hann även att lära sig att öppna dörrar även ytterdörren , så nu får man se till att låsa om man inte ska ha en prinsessa på rymmen^^). När jag skulle åka till jobbet och pussade henne hejdå så blev hon såååå ledsen och hämtade sina små skor och ville följa med, då skär det i ett farmorshjärta=( älskade lilla unge, älskar dig till månen och tillbaka, du är det bästa som hänt mig sen mina barn föddes<3.

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Nej, såna slavkontrakt kan man kanske inte skriva med farmorshjärtat i behåll. Men tumma på att badvattnet förskonas!

2007-10-22 @ 06:52:33
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: maritha

Ja vi får väl göra det, men om det sen hålls är en annan femma=). Tycker mig ha förstått att små damer i den här åldern inte är helt att lita på^^)

2007-10-22 @ 11:21:50
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0