Gjorde en

alldeles förfärlig upptäckt....jag MISSAR Ugly Betty och Desperate Housewives=( tack vare att jag bytte tur!!!!!!Nåja det går ju repris i helgen så jag får väl titta då=). Det är en ny brevbärare här och den är inte läskunnig=(två dagar har jag fått söstra mis post och idag fick jag även grannens som bor uppå och han har inte ens ett namn som liknar våra....hans post gick jag ut och la tillbaka på gula lådan så får vi se i morgon om hon upptäcker att det är samma post igen=) annars finns det ju hjälp när man har dyslexi, får väl upplysa henne om det imorgon...om det inte är så att hon inte ORKAR gå en trappa till men då får hon nog överväga om hon inte valt fel yrke, för om jag ska fortsätta vara brevbärare så får nog posten se till att betala mig oxå. Nej nu ska jag se till kalopsen och potatisen som står på spisen så man hinner få nåt i sig innan färden går söderut, höres ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0