Fått städmani

idag=) Beror kanske på supermedlet min käre son hade med sig....Rent blir det iaf, men luktar starkt som satan.Lisa är i Göteborg idag, hon är och tittar på bageri-sm, och sen stannar hon i Linde Ankie hämtar henne vid tåget, hon börjar ju sin praktik på Frosts imorgon och ska bo i Slöjsmossen onsdag till fredag i12 veckor. Vilken tur att vi har Ankie, hon ställer upp i alla väder......Snart ska ju Lina till Vingåker oxå i 2 veckor , så då blir det bara jag och Ecke hemma=) hur lugnt o tyst kommer det att bli^^) Nåja Ecke kan ju konsten att hålla igång mig så jag behöver nog inte oroa mig för att det blir alltför tyst o lugnt=).Nä nu ska jag fortsätta att städa, toasitsarna ligger i blöt i badkaret så nu ska jag skura dom.......höres senare.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Idag du Maritha är Betty tillbaka!!

2007-10-23 @ 18:00:54
URL: http://argentumstella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0