Blev iaf ingen

katastof=) men slingor ...det vete f-n... nej det är nog mer blondin ha ha, tur att det är fejk iaf. Det är nog alldeles för svårt att göra slingor på ett långt hår, borsteländet trasslade in sig i håret så jag fick använda fingrarna, därav resultatet=) men, men det blev iaf ingen utryckning till Ica. Har bokat upp mig helgen 7-9 dec att ha prinsessan här då hennes föräldrar ska ut och svänga sina lurviga^^) längtar så efter den lilla skruttan, hon är det bästa som hänt på länge, farmors hjärta det är hon. Inte tusan kan jag vänta ända tills december, såklart måste jag träffa henne innan dess och Carro vill säkert ha tillbaka sin hög med kläder som hon glömde här på marken=). Måste gå och lägga mig fast jag inte vill.....för jag vill inte jobba imorgon...men det är mycket jag inte vill men tyvärr måste jag det iaf=( det är nåt som styr ens liv på nåt sätt, pengar heter det visst!!!! Så natti natti allihop.

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Att ha fått ett barnbarn är verkligen underbart! Håller helt med dig. Men det där med egenhändigt fixade slingor vågar jag mig sannerligen inte på.

2007-10-09 @ 07:02:18
URL: http://lillab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0