Äntligen snart slut på den

här skitdagen=(. Lilla B hur i fridens dar tog du dig till jobbet när inte bilen startade? Kvasten du nämnde att det inte var rätt årstid för att åka på  hade funkat  finemang för mig idag, med tanke på vilket humör jag var på......hade nog kommit bra långt på den=)Läste din blogg om ditt lilla barnbarn S, vilken härlig kommentar, att låsa upp skuggan var ju precis vad hon gjorde=) Gjorde iaf ett tappert försök att bli på bättre humör ikväll, bakade scones till Lisa och Rickard som var sugna på det med the till, blev en sockerkaka oxå av bara farten=). Lina ska sova över hos Evelina och Erik är som vanligt hos sina kompisar så det är sååååå lugnt och skönt just nu, känner att det bara kan bli bättre imorgon, trots jobbkväll men jag ska iaf ställa väckarklockan, nu får det förbaske mig vara slut på dessa lååååånga sovmornar, får absolut skärpa mig på den punkten.......Väckarklocka på, det är det som gäller....Natti Natti.

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Jag snodde en. Det är alldeles sant. Tog bara och skickade ett sms till innehavaren. Va fan ska man göra....

Bara det kvalificerar mig till en GULDKVAST, tror jag.....

2007-10-30 @ 17:57:33
URL: http://lillab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0