Var med Lisa

på utvecklingssamtal igår....riktigt roligt när hon fick så många positiva omdömen=). Var till sparbanken i Lindesberg och tittade på korten på luciakandidaterna, jättefina bilder på jättefina tjejer=) på söndag ska det lottas vem av dom som blir lucia, men det är som Lisa säger det spelar ingen roll, det är en upplevelse bara att få vara med.......Lilla B jag bloggstrejkar inte alls,jag är bara lat men jag läser iaf din blogg och får mig ett gott skratt, men vad i hela fridens dar är tazetter? har aldrig hört talas om dom.....Nej nu är det dags för bingen, är trött som sjutton efter en snurrig kväll=) är det två virrpannor som jobbar så blir det så men desto roligare blir jobbet för man vet aldrig hur det blir, det är inte så förutsägbart då=). Natti Natti hörs i morgon

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Tazetter är lökar som man planterar vid den här tiden. Så växer det upp blad som på påskliljor, ungefär. Längst upp kommer det vita, fina blommor. Väldoftande, sägs det. Men det är fanimej värsta ljuget. Kattpink stinker det.

2007-11-30 @ 17:19:50
URL: http://lillab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0