Satans j***a

skitbil...eller oxå den som brukar använda den mer än vad jag gör=( imorse var den helt död...fanns inte tillstymmelse till liv, Lina fick skynda sig till tåget men jag orkade inte ens bry mig, för inte f*n tar jag tåget  till Storå för att sen GÅ till folkets hus och dessutom komma massor försent=(.MIsstänker starkt installationen av cd-spelaren men det förnekas ivrigt av den som installerat den....får se i morgon bitti för nu är batteriet laddat igen och f*n ta bileländet om den krånglar..närmaste bilskrot är i Lindesberg och jag lovar dit ska den om jag så ska skjuta på den för hand.....Jag kan ju inte göra som lilla B och sno en bil heller för jag har ingen bil jag kan sno....Öm i örat är jag oxå efter pratet i telefon igår med Å och inte blev det bättre av ett 2-timmars samtal med äldste sonen =) men nu har vi gjort upp helgen och det kommer att funka bra. Dags att inta snarkofagen och hålla tummar och tår att bilen startar i morgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Om du jobbat åt andra hållet istället skulle jag hämtat upp dig. I egen eller snodd bil! :)

2007-11-20 @ 06:22:46
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: Moster

Du kan väl lifta*fniss*det gick ju bra förr ;-) .

2007-11-20 @ 07:21:41
Postat av: Lilla B

Inte en stavelse på bloggen på flera dagar. Fick du hjärnblödning av ilskan? Eller håller du på och baxar bilen till skroten?
Man undrar....

2007-11-21 @ 22:25:36
URL: http://lillab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0