Idag har jag

skjutsat Lisa till Lindesberg och fortsättningen på Bergslagens Lucia=) Dom har provat ut luciaklänningar och tagit med dom hem för nästa torsdag blir det fotografering och sångövning....nytt för i år är att det blir ingen röstning utan det blir lottning vem som blir lucia, lika bra det för alla är så söta så vem kan välja^^). Det var väl nog för dom när det hade tagits ut 11 kandidater och sen skulle det bli sju kvar....vet en liten fröken som var sååååå nervös, men det gick ju bra och nu är hon en av sju kandidater till Bergslagens lucia-07. Annars har jag inte gjort ett skit idag, bara slappat....måste ha såna dagar oxå, men imorgon väntar ännu en kväll på the house of gossip=) men sen väntar tre dagars ledighet.....jippi!!!!!!!! I kväll började ännu ett favoritprogram, Medium... med en av mina favoritskådespelerskor Patricia Arquette, men det här avsnittet var nog ett av de sämre, hoppas det blir bättre nästa vecka.... ska uppsöka snarkofagen nu så man inte sover bort hela förmiddagen, vet att jag och yngste sonen kommer att ha en diskussion om bilen imorgon.... båda anser sig behöva den bäst... och jag känner oxå på mig vem som kommer att förlora.....brukar bli så i diskussitioner med den mannen, vet inte var f*n han får alla argument ifrån, men helt plötsligt utan att jag vet hur det gick till så har han vunnit=(nåja vi får väl se i morgon. Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0