Har satt upp alla

stjärnor och stakar idag,bytt gardiner och lagt på dukar, har haft tvättstugan oxå  och tvättat allt jag bytt....har även tvättat pälsen Lisa ska ha på söndag vid lucialottningen, det var välbehövligt dom har nog inte tvättats på mycket länge.Sitter och tittar på idol, nu är det verkligen inte lätt att säga vem som är bäst, dom är så otroligt duktiga allihop...vill att alla ska vinna....Nu vet jag iaf vad jag inte ska köpa för blommor=) tazetter som sprider en doft av kattpiss klarar jag mig utan, det räcker med att det bor två katter här hos oss. Tur att lilla B är bra med växter så man kan bli varnad....Ska titta färdigt på idol och sen hoppa in i duschen så får vi se vad som händer sen=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0