Har inte blivit

mycket skrivet här, du har alldeles rätt lilla B...men det beror inte på att jag är på väg mot Lindesberg skjutandes en bil till skroten för den har han fixat, han som var misstänkt från början och som så ivrigt förnekade all inblandning i att batteriet laddade ur....det blev bara att krypa till korset och erkänna at det hade med en viss herres fixande med slutsteg och dylika finesser att göra=). Jobbade två pass igår, började 7 och slutade 22:30...omöjligt att hitta vikarier, men det resulterade i att jag blev ledig idag istället och det var ju inte helt fel, men gissa om jag var slut som artist när jag kom hem igår kväll=) pratade med Carro o Tobbe i telefonen men jag kommer inte ihåg vad vi sa så jag får väl ringa upp igen ...jag tror att vi sa att vi skulle höras på fredag^^). Erik och jag ska ju åka dit och agera barnvakt och chaufför på lördag när dom ska på bröllop, längtar så efter världens goaste prinsessa så det ska bli roligt, har väl fixat med lite andra saker idag oxå men det återkommer jag med när allt är klart=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0