Har hunnit så

himla mycket idag=) dammsugit, torkat golv, tvättat och strukit all tvätt...känns så himla bra, vill att alla dagar ska kännas så här...Lilla B du undrade om vi övergett flyttplanerna...nej det har vi inte, men saker ändras hela tiden och nu är det så att sonen i huset har fått ett telefonsamtal där han erbjuds ett jobb...hur ofta händer det en 18-åring att någon ringer och vill att man ska komma på arbetsintervju? Det kan han bara inte tacka nej till, så på onsdag ska han dit och går det bra leder det till en provanställning...och går den bra leder det förhoppningsvis till en fast tjänst och då vill han självklart flytta till något eget, då är vi i ett annat läge och kan flytta dit vi vill och jag lovar det är INTE guldsmedshyttan... fick ångest bara av att åka runt och titta på lägenheter utan att ens vara in i dom=( tycker jag at kopparberg är en håla med droger och inavel så är det väl ett nerköp att flytta till guldsmedshyttan, där det är än värre....Vi får väl se vart det leder, men  vi har tiden för oss och behöver inte stressa fram nåt man ångrar sen. Eftersom Lisa går i Örebro på gymnasiet och Lina har tänkt sig samma utbildning så är ju Örebro en  tanke vi har haft, eller Lindesberg, vi får se jag skulle oxå vilja vara så nära så jag kan hjälpa min kära sons underbara sambo när hon tänker utbilda sig till sjuksköterska, jag vet hur svårt det är att få ihop utbildning och barn så jag hoppas att jag kan avlasta er så mycket det går och att få ha prinsessan är ju bara ett privelegium.

Kommentarer
Postat av: carro

du är ju för underbart rar=)

2007-11-13 @ 13:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0