Blir en

sovmorgon i morgon oxå=) tack I för att du bytte tur med mig imorgon...Erik ska ju på anställningsintervju och tyckte att han skulle ha bilen dit. Han ska vara där kl 10.00 och jag skulle ju börja jobba 07.00 och enligt herr Ego så hade jag kunnat cyckla eller gå till Storå bara inte han behövde göra nåt av dom till Bångbro=). Studievägledaren ringde idag oxå och ville boka en tid med unge herrn, får se hur han kan få ihop studier och jobb...ett j...a dilemma....man tackar väl inte nej till ett jobb, men utbildning är oxå viktigt...det är nåt jag verkligen försökt pränta i mina barn......men ändå har en av dom lyckats utbilda sig till undersköterska...och vantrivs så fruktansvärt på sitt jobb,men han kan iaf trösta sig med at han fortfarande  är ung och har möjlihet att göra nåt åt saken, svårare för hans mor..tyvärr. En ganska tuff tid framför mig på jobbet ondag kväll torsdag dag, fredag kväll, lördag kväll, söndag kväll, måndag egentligen ledig men då är det nån obligatorisk utbildning, tisdag, onsdag,torsdag,fredag dag=( hur j...a trött är jag på lördag och söndag då? Det här j...a jobbet suger så inih.....e.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0