Alldeles ensam

hemma är jag idag=) en är i Vingåker, en i Slöjsmossen och en i Ställdalen......lugnt och mysigt värre^^). Har datorn för mig själv, tv:n för mig själv kan titta på vilken kanal jag vill,och tittar jag inne på Eriks rum så har jag hur många kanaler som helst att välja mellan=)Lördagsgodiset har jag oxå alldeles för mig själv, ska göra mig i ordning nu och sätta på mig morgonrocken för att mysa ner mig i soffan och se om det kan vara nån bra film som JAG får välja för en gångs skull,men har en stark känsla av att den här kvällen slutar i soffan innan filmen hinner sluta...mina lördagskvällar brukar sluta så av nån anledning...ser början av filmen och eftertexten sen får jag se om den nån annan dag^^).

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Skönt att va ensam och inte behöva ta hänsyn till nån annan :-) .Man kan inte njuta av stunden om man inte vet hur det är att ha en massa surr runt omkring sig och helt plötsligt är det tyst...kanske för tyst?!Men njut av tystnaden syster yster....bara njut!Kram...

2007-11-11 @ 03:02:45
Postat av: Jungfrun

Jag blir ofta så handlingsförlamad när jag är helt ensam hemma. Man tror att man ska göra så mycket och så blir ingenting gjort. Inte ens slappande blir som man tänkt sig vissa gånger.

2007-11-11 @ 13:52:49
URL: http://jungfrun.blogg.se
Postat av: maritha

Precis så är det...på nåt sätt går man bara och väntar på att dom ska komma hem igen=) knäppt va!!!!

2007-11-11 @ 19:41:59
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0