Tidig morgon

blev det, vaknade när klockan var sex, bara Lisa var uppe hon ska ju med tåget fem över halv sju. Drack ett par koppar kaffe o läste tidningen ( fattar inte varför jag har den kvar)och som vanligt stod det ingenting i den. Har ju den där roliga tvättstugan idag så då var det ju bra att jag kom upp tidigt=),tog mej iaf en liten tupplur på fm och när jag vaknade och tittade ut genom fönstret hade jag önskat att jag inte hade gjort det. Där kom R med långa kliv stegade rakt över gatan med siktet på systemet och kom ut därifrån med två påsar=(. Trodde i min enfald att jag inte skulle behöva se det nå mer nu när han inte bor här längre men inte då. Bara M slipper se det, hon orkar inte det. Undra vem han är hos, kanske T för han är också här nu eller förresten det finns väl hur många missbrukskompisar som helst här. Känner att jag inte orkar med nåt jidder från han eller resor till TNE har fullt upp som det är. Kan bara hoppas på att besöket är kortvarigt. Nej nu ska jag slå bort dom här tankarna och hitta på nåt roligare att göra, Ha de så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0