Snart dags för


sängen... har varit en ganska påfrestande dag , känns som man inte kan tanka energi nånstans vare sig hemma eller på jobbet. Börjar 13 i morgon men måste upp tidigt ändå. Måster ringa Eriks klassföreståndare och höra hur dom har tänkt lägga upp hans studier, ringa f-kassan för jag fattar nada av ansökan om förlängt barnpension . Ringa Linilussans mentor ang hennes vägran att gå till skolan och hennes bestämda åsikt att byta skola, ringa skolkuratorn  och övertyga henne om att en liten tonårstjej måste få hjälp att bearbeta att hennes pappa inte finns mer, skulle ha gjorts för länge sen men med inkompetenta lärare kan man inte kommunicera! Har mer jag skulle göra men barnen är viktigast och det andra gör jag om jag hinner. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0