Mot kvällen får den late brått

heter det ju och det stämmer ganska bra tycker jag, just nu iaf. Har gjort tusen saker ikväll men naturligtvis var det tvunget att jäklas, skulle fålla upp ett par byxor o tyckte att det passade bra att göra det under tiden Lina o jag tittade på talangjakten på tv så LIna fick hjälpa mej att trä på nålen men det var bara det att när jag var klar så upprtäckte jag att jag hade sytt IHOP!!!!!!!!byxbenshelv...t^^) hur sjutton kan man vara så klumpig.....bara att börja om från början "morr morr". Nähä måste faktiskt gå o lägga mej nu, sk upp tidigt i morgon har en milijon saker att göra o ska dessutom få upp Erik, han o Tomas ska på rally i Filipstad så där hittade han kryphålet att slippa gå i kyrkan i morgon, men på söndag kommer han inte undan om han trodde det=). Natti Natti allihop sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0