Handlat på konsum

i Storå har jag gjort åt ett par av våra brukare, det var en upplevelse vill jag säga, dels handla från två notor på en gång och göra det i en affär där man inte hittar ett skit, svettig var jag när jag stod framme vid kassan och skulle betala åt en först sen handla en massa tobak o hylsor som jag inte hade en aning om vad det var( hade varit enklare om jag inte hade slutat röka för 7 år sedan)åt den andra och sen betala den andras varor för att upptäcka att jag glömt betala för ett lypsyl åt den första, hänger ni med? Gissa om det blev en lång kö bakom mej^^)dom fick till och med öppna en andra kassa det har jag aldrig sett förut på konsum i Storå=). Är stolt över mej själv, Erik hade gjort en kladdkaka när jag kom hem som såg supergod ut, men jag var ståndaktig och har inte tagit en enda bit=) däremot har Anette (söstra mi) och jag tagit en långpromenad med Ville o Tino ikväll så nu kan jag lägga mej med gott samvete, älsklingarna har redan gått o lagt sig, alla tre=). Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0