Hade tänkt att

ta itu med spisen och ugnen idag men så kom höstens h&m katalog och då var ju den mycket roligare förstås=) Jag älskar höstkataloger eftersom hösten är min favoritårstid, vår o sommar är så överskattade tycker jag och allt känns så stressigt  och man måste så j...a mycket , och tycker man att det är pest med stekheta dagar och inte vill ligga o pressa i solen så blir man betraktad som man kom från en annan planet^^). Nej tacka vet jag sköna höstdagar med hög klar luft och mörka mysiga kvällar med bara små lampor och ljus tända och då bara måste man ju sätta sig ner med en kopp kaffe och bläddra i den nya katalogen och drömma sigtill hösten och spis o ugn är såååå långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0