Fått en massa gjort

idag fast jag inte trodde det, tog ett nappatag med spis o ugn och sen blev Villes o Gunnars matplats o skålar rengjorda av bara farten, har pratat med syon på lindeskolan  idag och det lutar åt att Ecke tar studenten med sina klasskamrater o sen går ett fjärde år till hösten, blir mer möten om det men det ser iaf ljust ut på den fronten just nu. Lina har haft ett första samtal med kuratorn idag och det var en glad tjej som kom hem, hoppas nästa samtal blir lika positivt. Carro ringde ikväll och vi pratade om att dom skulle komma till Linas konfirmation den 26 -27 maj det är nåt som Lina verkligen hoppas på, hon tycker mycket om sin storebror o svägerska för att inte tala om sin lilla brorsdotter som ju är allas ögonsten, vi ska ju fira mormor som fyller 80 också och 2 dagar efter ska vi åka och gratulera prinsessan på hennes 1-års dag. Men nu är det bara 9 dagar kvar tills prinsessan kommer hit<3, Jag har gjort ren hennes matstol idag och i den fanns både det ena och det andra, när jag hittade bitar av smörgåsrån kom jag att tänka på sist hon var här så fick hon smak på att det fanns godare kakor än det så när hon fick ett smörgåsrån så bröt hon det i bitar och gav det till Ville men fick hon en kaka med choklad på så åt hon upp den själv=), hon är inte dum den tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0