Tutbingo

har jag varit på ikväll, får offra mig typ en gång om året och följa med min kära mor eftersom hon alltid får en sån kväll i födelsedagspresent( hon får två men det brukar bli en kväll på ett annat bingo oxå) fattar inte att folk tycker att det är såååå kul, finner inget kul i att lyssna på bertil 4 eller oscar 86 så j...a segt och trist, vinner inget heller och det gör väl kanske sitt till men jag tror iaf inte att jag skulle tycka att det var så himla kul så att jag skulle vilja göra det mer än en eller max två ggr om året^^). Har sen suttit i telefon med världens bästa Carro  i typ en och en halv timme så nu är det dags för sängen även om jag inte börjar jobba förrän 13.00 så behöver man son skönhetssömn^^) Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0