Studenten har varit o

tagit kort idag,men har på nåt vis krånglat till det med det, han har beställt kort i ram och jag vill ju ha i album så man kan förstora det man vill själv sen. Typiskt krångelnisse. Så där är det när man måste jobba=), får väl ringa i morgon och rätta till det. Lilla prinsessan har fått en egen "tiss" fast pappa har sagt att aldrig i livet att vi ska ha någon katt^^) inte kan han väl stå emot prinsessans önskan om en egen katt? eller var det mamma Carro som fick sin önskan uppfylld hehe. Prinsessan älskar djur och säger tiss till allt oavsett om det är hund eller katt. Har som sagt jobbat ikväll oxå, hur i hela fridens dar kan man känna sån j...a motvilja till samma jobb man typ för ett år sen åkte till med glädje?Vad är det som har hänt? Var iaf till Guldsmedshyttan på ett jobb och såg då lägenheten Sanna o Patrik ska bo i, jättefint är det och mysigt med utsikt över sjön, där kommer ni säkert att trivas Sanna. Måste nog gå o lägga mej nu fast jag egentligen inte vill är nog en riktig j...a nattuggla det verkar aldrig gå över  kommer nog att vara det så länge jag lever, hatar att gå o lägga mig tidigt , men är också fruktansvärt morgontrött ser ut som Kalle Anka när jag sitter på sängkanten på morron så det är tur att jag inte behöver gå upp så himla tidigt  varje morgon, och imorgon får jag sova hur länge jag vill^^) Natti Natti alla kvällströtta=).

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, jag älskar nya lägenheten! Där kommer vi trivas kanon!;) Hälsa farmor och Anette så mycket från mig! Kramar!

2007-06-20 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0