Ledig idag

och imorgon sköööönt=). Ska kanske försöka städa o stryka idag, men det är inte alls säkert, sa kanske^^). Kommer jag på nåt roligare att göra så gör jag det, det finns så j...a många måsten överallt så man får försöka plocka bort dom man kan. Vi ska åka till Tobbe, Carro o prinsessan i midsommar, där ska vi fira midsommar i Julita och dansa runt stången med prinsessan för första gången. Det är så himla fint i Julita så det ska bli kul att vara där en midsommarafton, det har jag aldrig varit förut så vi får väl hoppas på lite bra väder också=). Ska kanske försöka få på mig lite kläder o kamma kalufsen o gå ner till affären och handla lite tillatt börja med så får vi se sen vad det blir. Ha en bra dag allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0