Kan inte sova

länge på morron längre.....är så innih.....e varmt i den här lägenheten. Det spelar ingen roll att alla fönster är öppna överallt, luften står still. Urk!! Undrar hur Tobbe mår idag han skulle ju till Larsa och dricka bärs^^) och så kommer svärfar med familj på besök idag för att fira Wilma så det är bara att vara pigg o glad =). Kryp ner i Wilmas pool och svalka av dig om ni inte har satt upp eran för då kan du ju dyka ner där, det brukar hjälpa. Själv ska jag ta bussen till Storå om några timmar och det är ingen höjdare vill jag lova, undrar om inte söne buss har hört talas om AC, verkar inte så för man får syrebrist i deras bussar, men innan dess ska jag fixa nån god mat till mina änglar, har tagit fram rostbiff ur frysen . Såklart man måste äta lite gott idag o fira vårt land^^).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0