Första doppet för i år

var i dår =) hur varmt och skönt som helst i vattnet . Lisa o jag var till Björken där är så långgrunt och sandbotten  och det är ett måste för mig , för är det slemmig botten så får jag panik och tror att nån gädda ska bita mig i fötterna^^). Kan heller inte simma utan att känna botten för då tror jag samma sak=). Idag har Erik jag o Lina varit till Örebro och köpt student och skolavslutningskläder. Erik hittade kostym, skjorta, slips,slipsnål o skor o Lina hittade en jättesöt klänning,diadem o skor så dom var nöjda. Nu är det bara resten kvar, förbereda mat och fixa med lövning , plakat o annat, ska på Linas avslutning först så det blir lite stressigt men det är ju som det brukar vara, är ju tredje ungen som tar studenten så lite vana finns ju=). Vilket härligt åskväder vi har haft ikväll, det behövdes verkligen . Nu kan man andas utan att känna att man skulle ha behövt syrgas, luften är verkligen skön nu, kanske kan man sova en hel natt utan att vakna för omväxlings skull. Natti Natti allihop o sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0