En riktig struldag

var det igår. Sov alldeles för länge så det blev döstressigt att hinna göra allt  innan jag skulle börja jobba, bilen blev klar men gick typ till ICA sen la han av igen, bara att återlämna han till verkstan, får se om dom hittar vad som är fel. Lina och jag gick till tåget, precis när vi kom fram så ropade dom i högtalarna att tåget var försenat och skulle avgå 13:50 istället för 12:59.... så det var bara att gå in i väntrummet (tack o lov att det finns nu), när klockan var 13:40 ändrade dom sig till 14:00 sen ytterligare en gång till 14:10  och tack o lov så kom tåget då, 1 timme o 9 minuter försenat I DENNA J...A VÄRME!!!! Dom bjöd iaf på dricka  o godis  och det var tur det för strupen var torr som fnöske, Sen blev det ytterligare ett stopp i Storå, där stationen stod förut, då tänkte jag hoppa av tåget där, men Lina tyckte inte att det var nån bra idé och förresten så gick det inte att få upp dörrarna heller^^) så det blev till att komma en timme försent till jobbet och i Örebro stod en varm och småirriterad storebror och väntade=), Inte nog med det tack vare AC:n i bussen och kanske mest pga den i jobbilen så hade jag så j...a ont i halsen, hade glömt från förra året att jag får det, det känns lite bättre idag men ok är det inte=(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0