Solen skiner

och det är SEMESTER kan det bli bättre....jo de förstås komma ifrån den här j...a hålan sen är det perfekt=). Men det gör vi ju på måndag, längtar verkligen dit,det enda som känns jobbigt är ju att jag är så långt bort från prinsessan, tror att jag åker och kidnappar henne och tar henne med mig^^)men då får vi väl en saab i hasorna efter oss som tar tillbaka henne=) så det får väl bli till att längta=(. I går var Ankie och hennes mamma här och hämtade jycken, vi var ut en sväng på treshillingdagen och när vi kom till malmtorget så kom Ankies moster, hon var där för att dansa  med folkdanslaget, dom hade ingan aning om att hon skulle vara där så det blev en överraskning, hon är 20 år yngre än Linnea och 6 år äldre än Ankie så man kunde ju tro att dom var systrar istället. Sen gick vi en sväng till bibliska trädgården det är jättefint och intressant där, man lär sig en hel del om växter där och det kan behövas så dålig på sånt som jag är=) tittade oxå på slutet på cykeltävlingen, fy så fort dom åker och så oskyddade dom är om dom skulle köra omkull, tycker det ser riktigt läskigt ut. Skjutsade upp söstra mi o Peter till Ställdalsparken så dom fick svänga sina lurviga,det hade varit mycket folk och trevligt enl den info jag fick av Peter idag, så det är ju kul att folk går dit när dom ordnar något, det är ju  så trist och tråkigt i den här byhålan annars så det  behövs verkligen att det händer något positivt  istället för allt negativt så kanske vi inte behöver ståta i toppen på aftonbladets lista över brottsliga kommuner=). Nu ska jag stryka tvätten från igår och fixa lite mat åt terroristerna som förhoppningsvis vaknar snart ( Erik alltså) Lina har jobbat så hon har rätt till en liten lur, Lisa o Rickard drog som vanligt till Ställdalen, kommer hem i kväll eller i morgon bitti. Glömmer hela tiden bort att Ville inte är hemma och tänker stup i ett  att jag måste gå ut med han, känns lite skumt att inte ha nån jycke som ligger och snarkar högt och voffar o poffar i sömnen, är ju så van vid dom ljuden, men det är ju ganska skönt att inte behöva gå ut med han när det blir kväll och man är lat=).

Kommentarer
Postat av: Fru Linné

Trevlig semester! Om Ställdalsparken ligger på samma ställe som förr så har jag varit där när jag var barn. Min mormor och morfar bodde granne med gamla skolan i Ställdalen.

2007-07-18 @ 21:05:47
URL: http://jungfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0