En riktigt

trevlig och mysig jul har vi haft=), massa god mat, tomte och julklappar...prinsessan fick så många paket att hon till slut blev arg och ville inte öppna mer^^)tomten gillde hon inte nå vidare heller, gick bra så länge han inte var för närgången men när han ville ha en kram så började läppen darra=) många fina saker fick hon iaf så det var en helt slut liten prinsessa som slocknade som ett ljus vid tiotiden. Spelade chikago till långt in på natten och skrattade så dan efter hade jag träningvärk i magmusklerna, vissa är sååååå dåliga förlorare och missbedömer sin mor och tror att hon hon inte kan spela kort, men ack vad dom bedrar sig^^).På  juldagen var vi till factory outlet, oj oj vad kläder det finns där stort som tusan, Erik, Lisa  o Lina hade fått presentkort där från Tobbe, Carro o Wilma, Erik köpte ett par jeans men tjejerna kunde ju inte bestämma sig ....som vanligt^^), sen var vi till Ittala och boda nova fabriksförsäljning som ligger bredvid där köpte Erik jättefina boda nova glas. Erik och jag åkte hem vid sextiden efter ännu en omgång julmat  (för första gången någonsin somnade jag i bilen) men tjejerna blev kvar och är barnvakt  på onsdagen och torsdagen när prinsessans mamma och pappa jobbar, så då hinner dom ju bestämma sig vad dom ska handla på factory=). Har duschat och satt på mig den mjuka gosiga morgonrocken jag fick av mina yngsta tjejer, så nu ska jag mysa ner mig framför tv:n en stund så får vi se om jag återkommer eller om det blir soffan i natt^^).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0