Jobbångest

det är vad jag har just nu=( måste till jobbet i morgon oavsett vad jag tycker o vad jag vill fy f-n vad jag hatar att vara styrd av något att tvingas till något jag inte vill, vem f-n har hittat på att man måste saker? Ger mig sjutton på att det är den där ormen man har att tacka för allt, den där ni vet i paradiset, hade inte den fan funnits så hade nog inte jag behövt åka till Grönboda heller imorgon^^).Men men nu är det så och det är bara att ta ta fan i båten och ro och vänta på nästa semester, det är ju bara typ 11 mån dit=). Min goa lilla svärdotter hon är ju för härlig. igår när jag pratade med henne i telefon så berättade hon att hon hade gjort vinbärsgelé, men den hade blivit för hård, jag sa att det var ovanligt för oftast blir den för lös och att hon kanske kunde koka om den, men så pratade jag med sonen idag och han tog upp Carros vinbärskok  och sa att det är konstigt men det står bara en barnmatsburk  här som är fylld till hälften ungefär, sen skulle han känna efter hur hård den var och då hördes ett klink, klonk ungefär som när man slår med en sked mot ett glas, Carro hur har du lyckats med det? Du är bara för underbar och jag vet att en dag har du gjort världens godaste gelé, men ditt första kok kommer aldrig att gömmas. Måste väl häva mig i bingen nu men det känns inte allför kul, börjar iaf inte förrän 13 i morgon men måste ta busseländet, den utan AC ni vet, för Erik;Lisa,Rickard o Lina ska åka till Borlänge i morgon och handla och fyra mot en gör att jag inte har skuggan av en chans, bara bita i det sura äpplet och kliva på det illaluktande varma eländet och slåss om sittplatserna med ett antal olika nationaliteter på väg mot Örebro, men hem tänker jag f-n imig inte åka med samma elände så då får Erik komma och hämta mig. Natti Natti höres i möra.

Kommentarer
Postat av: Jungfrun

Min mormor och morfar lever inte längre men dom bodde granne med gamla skolhuset, inte det som ligger nedanför backen (om det är den skolan som används nu) Som barn var jag och min syster ständigt och tittade på Torvald Thörns stensamlingar och hans damm med fiskar som han hade väldigt nära parken. Jag måste åka till Ställdalen och titta någon gång och uppliva gamla minnen men som sagt mina morföräldrar har varit döda i 19 år - lång tid men ändå inte...

2007-08-14 @ 11:03:10
URL: http://jungfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0