Igår kväll

när jag satt och läste Expressen så såg jag en bild på Mikael Samuelsson, han som var så himla snygg i TV-serien Rederiet, höll på att få slag när jag såg bild på honom nu, en långhårig äcklig pluffsig GUBBE...Då kom jag att tänka på när Lina gick på mellanstadiet och jag var till skolan och hälsade på, i korridoren fanna en tavla med bilder på personalen och en ny resurs hade börjat där, jag läser hans namn och säger till Linas lärare jag var en gång väldigt kär i en kille med samma namn , han kom från Grängesberg, då säger hon det är ju han ....och då någonstans känner jag igen honom...men ...det här är ju en GUBBE med flint, jag har aldrig varit kär i nån gubbe det var en snygg charmig kille var f-n har han tagit vägen, det kan vara hårt när åren plötsligt kommer ifatt en på samma sätt som det gör på morgonen när man tittar i spegeln och undrar vad fan det är för kärring som står där och glor på en=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0