Ibland måste man räkna till

tio flera gånger om , hur i h.....e kan en människa vara så j...a egotrippad o fullständigt korkad utan att fatta det själv? Jag har verkligen försökt att acceptera henne och vara så proffessionell imitt jobb att jag inte visar vad jag tycker om henne egentligen men nu vete f-n om det går längre, det kanske är typiskt för nån helt utan utbildning att veta o kunna allting bäst, men det är väl det dåliga självförtroendet som yttrar sig så. Hoppas verkligen att den nya chefen vi får inte går på hennes rövslickeri utan vågar vara chef och visar vem som bestämmer, Det står fan ta mig FALSK i pannan på den j...a f....n , orkar inte höra hennes j...a jag tycker och då ska det vara nån j...a lag, nej vi är fani mig en hel grupp som ska tycka, tur att jag är ledig imorgon så man får lite andrum.

Kommentarer
Postat av: Anette Englund

Hahaha...så du hetsar dig oxå.Jag använde inte så fula ord...men jag tänkte dom :-) !

2007-08-23 @ 23:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0