Har tvättat

hela dan, började imorse och slutade kl22. Hur i hela fridens dar kan man ha så mycket tvätt? Det mesta av tvätten står Lisa o Lina för, jag fattar bara inte hur dom hinner använda alla dessa kläder och alla dessa trosor ska man bara inte tala om, att hänga dom i torkskåpet tar bara det en evinnerlig tid. Jag räknade  handdukarna en gång, det var 22 stycken på EN VECKA! Hur f-n går det till att förbruka en sån j...a massa handukar på så kort tid? Man måste nog vara tonåring för att klara det^^) Fick ett hjärnsläpp när jag skulle hälla i tvättmedlet och hällde det i facket för sköljmedel istället=) det var förbaske mig inte så lätt att få ur det igen, det slutade med att jag fick köra sköljprogrammet och sen se till att rätt sak hamnade på rätt plats, det är inte lätt att vara disträ blir tabbar hela tiden=) tror dessutom att det kan vara ärftligt då söstra mi lider av samma åkomma^^). Börjar jobba sju imorgon så egentligen borde jag väl sussa vid det här laget, men dels så vill inte nattugglan i mig lägga sig och dels så är Lina på fest med Anna och så kul ska dom inte ha så morsan snarkar när dom kommer hem, får väl ringa på mobilen och be dom masa sig hem snart, alla har ju liksom inte sommarlov=). Får se om jag hinner skriva nåt i morgon när prinsessan är här, beror helt på om hon behagar lägga sig i tid,och det vet man aldrig med henne=). Natti Natti allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0