Hade tänkt

att gå upp o få iväg terroristerna till skolan och sen få krypa ner i sängen igen när dom hade gått till buss o tåg när jag var ledig, men nej då har man terrorister så är man aldrig säker=). När klockan var stax före 8 såoch jag precis druckit ur sista skvätten kaffe och ser framför mig den varma goa sängen, vad händer då? jo telefonen ringer och det är Lina som berättar att tåget inte kommer och det är buss insatt men den har inte heller kommit=( Jag inser nu att det här med att få krypa ner i bingen igen det kan jag nog fetglömma, men i sista desperat försök ber jag henne vänta tio minuter till och se om inte han däruppe kan vara liiite samarbetsvillig och se till att bussen kommer....men nejdå det gick ju inte( hade jag egentligen väntat mig det?)Det blev bara till att hoppa i kläderna och köra henne till Storå,men jag passade iaf på att handla när jag ändå var där så jag kan byta i Gunnars låda och när jag kom hem så var jag ju inte trött så då kunde jag ju lika gärna bädda sängeländet och börja städa istället, kul på min ENDA lediga dag=(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0