Ecke kom

o hämtade mig från jobbet ikväll och jag hade lovat M att hon kunde åka med hem så hon slapp ta bussen, men vad händer jo när han väl kommer så har han tre tjejer med sig... det blev till att tränga ihop sig och hoppas på att att Pekka har gått o lagt sig^^). Annars har kvällen varit bra, har jobbat med två duktiga vikarier, värre var det när jag kom till jobbet lät som en hel hönsgård , har funderat på att skaffa öronproppar för det här bådar inte gott, det värsta som finns är för många käringar på ett ställe det låter för j.....t alla ska ju prata i munnen på varandra och ingen lyssnar på någon, kan ju iaf ta med mig mobilen och lyssna på mp3 spelaren=) bara man slipper lyssna på detta evinnerliga kackel....Vi kan ju låtsas allihop att det blir sååååå bra när grupperna har slagits ihop o vi är femton stycken  käringar som ska komma överens haha ska bli kul att se vilka som ryker ihop först=). Nej nu ska jag krypa ner i bingen och invänta herr J.B/ Natti sov gott.

Kommentarer
Postat av: Carro

känner igen dessa kackel kärringar.. undra om EU bestämt att det måste finnas några sådana på varje arbetsplats?

2007-08-30 @ 19:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0