Var nog lite för kaxig

imorse=),trodde nog jag var piggare än vad jag var,så när jagskulle börja dammsuga kom Lisa o Rickard upp och skulle äta frukost så då tänkte jag att jag lägger mej o läser en liten stund  och den lilla stunden blev till klockan var ett för jag somnade som en sten och vaknade av telefonen. Det var min kära äldste son som dessutom hade läst min blogg och trodde att mor var i full gång med städning, han fick iaf roligt. Han undrade om jag kunde ta prinsessan någon helg i maj och det säger jag bara det skulle nog till att jag brutit både armar o ben, ha 43 graders feber eller vara halvt medvetslös för att jag inte skule kunna ha våran lilla gullpiga. Det är helt underbart att vara farmor och känner mej lyckligt lottad som får ha henne hela helger. Vi bestämde att hon kommer hit helgen om tre veckor(längtar redan dit) och då kommer hon att köra med oss,fastrar,farbror o farmor lyder varenda vink o passar upp på henne som den prinsessa hon är=). Nej nu ska jag dammsuga och jag lovar jag ska verkligen göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0