Valborgsmässoafton

är det idag, men det struntar jag i. Lina ska väl upp till brasan med Dafina så jag åker väl upp o hämtar henne när det är slut. Erik, Lisa o Rickard ska till bångbrofolkan där det är fest och vill väl antagligen ha skjuts dit. Så blir det en lååång kväll eller natt rättare sagt innan man kan sova ordentligt och så ska man upp o jobba imorgon ^^ jag skulle inte vilja jobba ihop med mej själv ,stackars A-M o L som måste=). Det är konstigt att alltid när jag jobbar så är det fester dom ska på men när jag är ledig, nejdå då är det hur lugnt som helst, j......t knepigt!!!Jaja det är ju en övergående fas i livet och en gång sitter man där och tycker att det är alldeles för tyst o lugnt, men det är klart jag har ju lilla prinsessan och hon får väl komma och hålla igång farmor=). På tal om henne så blir hon 11 månader idag tusen milijoner pussar o kramar till dig Wilma. Hon börjar bli stor nu ,det går så himla fort jag tycker inte det var länge sen hon var ett pyttelitet knyte och nu går hon redan på sina små ben. Nu ska jag ta en sväng till affären och sen får jag väl glo på dumburken en stund. Ha de så länge.                                                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0