En ny bok

Pratade med han den finaste igår på messenger.....han ger mig styrka och det jag behöver....den mest underbara vän som jag älskar av hela mitt hjärta.Vaknade kanske lite för tidigt idag så efter lite oboy och ett par pyttesmå mackor så gick jag tillbaka till sängen, lyssnade på en podd och somnade en stund till. Var tveksam till vad jag skulle göra idag men gjorde det jag tänkt först. En tur till Ludvika och handlade lite till vardagsrummet....gardiner,kuddar,filt och lite annat i grönt...det som får bli höstens färg i vardagsrummet.....ska ta tag i det i morgon efter att jag varit hos mamma och handlat det hon behöver för veckan. Fick ett meddelande på messenger idag från en fin vän....hon tyckte att jag skulle se det som händer som ett kapitel i en bok och kanske distansera mig lite.....att jag skulle avsluta ett kapitel och börja ett nytt. Ja riktigt så enkelt är det inte och jag får nog fortsätta tills boken tar slut oavsett hur många kapitel det är kvar.....Men med den backup jag har från moster, kusiner, barn och den finaste så vet jag att jag kommer att klara det hur det är ser ut.....sen får jag börja ett nytt kapitel eller kanske en helt ny bok.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0