Bli den jag en gång var

Har inte varit ur pyjamasen idag....är på ruta ett tack vare psykopatkärringen....dokumenterar allt hon gör och säger...nåt för arbetsmiljöverket....ska försöka ta tag i saker i morgon, det var ju som det jag tog semester för....men när orken räcker som till att bara andas så händer inte så mycket....men med den tjurighet jag har så ska jag övervinna det. Gråter inte längre iaf.....känner mig helt tom...tom på alla känslor och fungerar som typ en robot...gör det ska och måste men sen ligger jag i sängen i fosterställning och varken orkar eller vill något....kanske det kan bli bättre om jag verkligen orkar ta tag i det som sparkat på mig alltför länge....kan jag vara uppe på tio igen....kan jag hitta styrkan jag alltid hittat förut....kan jag stå upp för alla lögner hon levererar.....kan jag få bli den jag en gång var....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0