skyddat boende

Vaknade före åtta i morse och kände mig pigg....åt ett par ägg och en avocado till frukost och la mig en stund till och lyssnade på en podd. Sen kom värken i magen och jag tog mig ingenstans.....duschade och tog mig ut iaf. Träffade nya hyresgästen mittemot mig....hon som har skyddat boende. jag förstår vad hon går igenom och hur hon försöker skydda dom tre små barn hon har. Precis som jag så har hon en pojke och två små flickor födda ganska tätt. Det som skiljer oss åt är att jag nekade att flytta in på kvinnohuset och söka skyddat boende....nåt jag ångrade många gånger. Hoppas hon får leva lugnt med sina barn här....jag kommer att hjälpa henne så mycket jag kan. 
Tog en tur till Ludvika idag....det känns alltid lika härligt att kunna åka dit utan att behöva vara rädd...men ändå är det svårt att släppa tanken.
 Tog ett skönt kvällsbad i Björken.....min oas i helvetesbyn.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0