Influensa

Usch vilka dagar det har varit....blev ju smittad av Erik, men det var då inte nån vanlig förkylning utan mer influensa....har inte varit vaken många stunder sen i tisdags eftermiddag fram till idag på eftermiddagen....totalt klappslut och bara sov dygnet runt förutom dom små stunder jag upp för att gå på toa eller dricka nåt. 
Känns iaf som att det håller på att vända nu och idag har jag varit uppe sen tretiden då Lisa och John kom hit med lite yoghurt,cola och bröd....
Ska försöka hålla mig vaken i kväll så jag kan gå upp i tid i morgon och vända rätt dygnet...ska kanske försöka ta mig ut en stund och få lite luft också...känner mig som en jäkla eremit....
Måste vara frisk till veckan då jag ska ringa ortopeden och skynda på operationen....tiden går alldeles för fort och även om FK har godkänt sjukskrivniongen så bombarderar dom med brev och telefonsamtal....så inte får man vara sjuk i lugn och ro....nej blåslampan i baken hela tiden....usch hur det har blivit.
Trodde ju att det här året skulle bli bättre, men där ger jag upp....orkar inte ens försöka tänka positivt längre....det gör för ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0