Gör så ont

Idag kom lillasyster Elin och Peter hit med lilla Elliot.....är så glad för min syster som är en av de snällaste och finaste människor jag vet. Vi åkte upp till kyrkogården för att göra lite påskfint till Anette och Inger...Inger som är mamma till Elin och min underbara bonusmamma....men allt var översnöat, man såg inte ens gravstenarna....men Peter, Elins sambo hade med sig en spade och trots att det var ett hårt snötäcke och jobbigt att ta bort så fixade han så vi kunde tända ljusen och sätta dit blommorna till dom vi älskar och saknar.......Fy fan vad jag hatar såna här helger....en jävla massa dagar då allt ska vara så perfekt och man ska må så bra....såklart jag inte gör det......sitter och letar allt jag kan om knäoperationer och skulle vilja ha någon som varit med om det och kan ge mig det lugn jag behöver....nu är det bara tårar och en jäkla ensamhetskänsla.......försöker titta på hockeyn men inte ens det får mig att hitta fokus.....skiter i vilket lag som vinner just nu för det finns det som är viktigare.......hockeyn är bara ett spel och betyder egentligen ingenting.....att bli frisk igen och slippa den här smärtan betyder så mycket mer.........nu närmar sig årsdagen också och jag har inte vågat komma ut ur bubblan.....det blir bara för mycket just nu.......saknar dig så det gör ont söstra mi.....älskar dig nu och för alltid.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0