regionhälsan

 Tog mig upp i morse och duschade och drack en mugg te och åt en tallrik rysk yoghurt med jordgubbar innan det var dags att åka till Lindesberg. fattar inte vad det besöket hade för mening.....men den här gången kom iaf chefen...och med en helt annan attityd.Det finns ju liksom inget att planera med jobbet innan jag har blivit opererad och jag har varken lust eller nån anledning och sitta och prata om nåt som eventuellt kan hända.....jag lever i nuet och en dag i taget......är det så svårt att förstå.....tom chefen hade fattat det och sa att vi kan ju inte göra nåt innan vi vet hur allt blir....ibland blir jag förvånad över henne.....
Sen var som orken borta resten av dagen, har inte varit utanför dörren och ändå inte gjort ett skit här hemma.....gått mellan datorn och tv:n...löst lite korsord emellanåt och försökt att läsa, men vem kan läsa när man ändå måste läsa om orden hela tiden och ändå inte förstår.....när tankarna bara snurrar och man vet fan varken ut eller in.....längtar så innihelvete till Frostviken och att jag inte kan åka dit gör mig så förtvivlad....jag fixar inte att köra så långt själv när värken sätter in.....en annan längtan är till Danmark, men samma sak där....känner mig som att jag sitter i ett fängelse.....kanske att det känns mer när det regnar och jag måste hålla mig hemma....lättare när solen skiner och jag kan ligga vid sjön och slippa tänka...men det kommer väl fler såna dagar och jag får lära mig tålamod....inte min starkaste sida tyvärr......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0