irriterad

Igår var det Anettes födelsedag...såna dagar som bara känns som skit och jag mår dåligt även om jag försöker att tänka positivt....handlade åt mamma och gjorde allt som hon hittar på att ha hjälp med när jag är där. Det gör mig ingenting i normala fall att hon hittar på saker att göra hela tiden, men igår hade jag inte tålamod med det...och det ger mig dåligt samvete...trots att jag bet ihop och gjorde allt hon sa så känns det som att hon märkte min irritation....kanske bara jag som överreagerar....Lisa, Lina och Charlie kom och hämtade mig och vi åkte upp till graven och tände ett ljus....det känns så jävla fel att hon är där.....det gör mig så frustrerad...
Har knappt varit utanför dörren idag....kom inte ur sängen förrän på eftermiddagen trots att jag vaknade före nio....ett steg framåt och två steg bakåt....igen.....alldeles för många tankar som snurrar i huvudet....är så jävla rädd att mista nån mer....tänker på det hela tiden och tar inget för givet....en dag i taget.
Försökte rycka upp mig i kväll och dammsög och torkade golven,välbehövligt kan man säga då det varit alldeles för varmt för såna saker....eller så har jag bara varit lat...eller prioriterat annat som är roligare, och då är det ok.
Kändes iaf bättre när det var gjort. Hoppas på fint väder i morgon så jag kan åka till sjön...där mår jag som bäst när jag inte behöver vara här hemma och inte ha några som helst måsten....att bara få vara i nuet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0