en ny dag i morgon

Vet inte varför men har varit så ledsen hela dagen....hade helst stannat i sängen och bara sovit bort den här dagen. Men tvingade mig upp och försökte få någorlunda styr på dagen....två gånger åkte jag till ica och vände om igen....kunde inte förmå mig att gå in där....kanske rädd för att tårarna skulle komma därinne....sådär som händer ibland utan att jag kan hejda det....ssk på vc ringde idag och talade om att proverna dom tog förra veckan var bra....alltid något....hon hade pratat med en läkare om blodtrycket som inte vill bra och jag ska sluta med naproxen...ja jag får väl prova men den har ju gjort att jag klarar mig utan den värsta smärtan, men är det så att den höjer blodtrycket så har jag inget val....
Ska lägga mig i tid i kväll och hoppas på att JB inte sviker....så kanske morgondagen blir bättre....är ju en sån där handlingsdag åt mamma, återstår att se hur det funkar utan naproxen, men det måste gå, det finns inga alternativ.
Känner bara att om det inte ordnar sig med allt snart så ger jag upp....om inte fk hinner före att slå undan fötterna på mig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0